Mutimediaal klantcontact centrum

slider-hardloperklein

De verkoopverbeteraar!

1

De verkoopverbeteraar!

Wij garanderen:

Hogere klanttevredenheid

Hogere omzet

Hogere conversie

hoofd1

De verkoopverbeteraar!

4

De verkoopverbeteraar!

3

De verkoopverbeteraar!

2

De verkoopverbeteraar!

Prof Sales Improvement heeft in zowel Amsterdam als Leeuwarden de beschikking over een multimediaal klantcontact centrum.
Daarmee zijn we in staat om, indien dat het beste is voor u als klant, klantcontact activiteiten voor of namens u te verrichten op een uitstekende wijze.

U kunt daarbij denken aan:

  • Heldpesk
  • Binnendienst
  • Servicdesk
  • Inkomend telefoonverkeer (Inbound)
  • Uitgaand telefoon verkeer (Outbound)

Helpdesk

De helpdesk kan voor u worden ingericht zodat uw klanten direct en snel op een goede klantvriendelijke en commercieel verantwoorde wijze worden geholpen. Daarbij kunnen meerdere communicatiekanalen worden ingezet (binnenkomend en uitgaand); zoals telefonie, chatten, mail, videochat. We richten dat met onze kennis, expertise en ervaring in naar uw wensen, met inzet van de best geschikte mensen voor uw organisatie. De beste technologische hulpmiddelen staan tot onze en dus ook uw beschikking.

Binnendienst

We kunnen voor u een commerciële binnendienst inrichten. Altijd volledig gericht op uw organisatie en wensen, zodat uw klanten en uw salesforce optimaal worden bediend. Het aannemen van telefoon, het maken en plannen van afspraken, het maken van offertes, het afhandelen van klantcontact; het is allemaal mogelijk. Daarbij kunnen meerdere communicatiekanalen worden ingezet (binnenkomend en uitgaand); zoals telefonie, chatten, mail en video-chat. We richten dat met onze kennis, expertise en ervaring in naar uw wensen, met inzet van de best geschikte mensen voor uw organisatie. De beste technologische hulpmiddelen staan tot onze en dus ook uw beschikking.

Servicedesk

De servicedesk kan voor u worden ingericht zodat uw klanten direct en snel op een goede klantvriendelijke en commercieel verantwoorde wijze worden geholpen. Daarbij kunnen meerdere communicatiekanalen worden ingezet (binnenkomend en uitgaand); zoals telefonie, chatten, mail, videochat. We richten dat met onze kennis, expertise en ervaring in naar uw wensen, met inzet van de best geschikte mensen voor uw organisatie. De beste technologische hulpmiddelen staan tot onze en dus ook uw beschikking.

Inkomend telefoonverkeer (Inbound)

We kunnen voor u (een overflow van) uw binnenkomend telefoonverkeer opvangen. Uw creëert voor uw klanten een betere bereikbaarheid met garantie op klantvriendelijk en commercieel verantwoord contact. Het proces wordt altijd in nauw overleg met u als opdrachtgever zo ingericht dat het optimale resultaat wordt bereikt. Denk daarbij om de afhandeling van de meest gestelde vragen, goede interne doorverwijzing, planning van zaken, etc.
Naast telefonie kunnen meerdere communicatiekanalen worden ingezet; zoals chatten, mail, videochat. We richten dat met onze kennis, expertise en ervaring in naar uw wensen, met inzet van de meest geschikte mensen voor uw organisatie. De beste technologische hulpmiddelen staan tot onze en dus ook uw beschikking.

Uitgaand telefoonverkeer (Outbound)

We kunnen voor u outbound bellen. Uw creëert een grotere en flexibele commerciële slagkracht met garantie op klantvriendelijk en commercieel verantwoord contact. Het proces wordt altijd in nauw overleg met u als opdrachtgever zo ingericht dat het optimale resultaat wordt bereikt. Denk daarbij om zaken als het maken van afspraken voor uw buitendienst of service-afdeling, het up- of crossellen, het werven van klanten, het creeeren van bestanden waarmee contact kan worden gehouden, nazorg, klanttevredenheid onderzoek, etc.
Naast telefonie kunnen meerdere communicatiekanalen worden ingezet; zoals chatten, mail en video-chat. We richten dat met onze kennis, expertise en ervaring in naar uw wensen, met inzet van de meest geschikte mensen voor uw organisatie. De beste technologische hulpmiddelen staan tot onze en dus ook uw beschikking.